הי אלי
כאשר אתה שואל מישהו על דעתו אתה משנה את המסגרת באופן מהותי.
אתה מראה שמפת העולם שלו משמעותית, הוא מרגיש מקצועי מוערך וחשוב.
תחזור למאמרים שעוסקים במסגרות או לחומר של הקורס ותחשוב איך ניתן להשתמש במסגרות בחיי יום יום שלך.
תחשוב על שאלות הריכוך שאנחנו שואלים לפני שמפעילים את מודל חלקות לשון או שאלות של מודל העל.
זה דיי מדהים כמה אתה מרגיש שונה בלי הפלאפון שלך עלייך, אתה מגלה שיש עולם שלם שלא הרגשת בנוכחותו והוא היה סביבך כל הזמן הזה…
היום הייתי בחופש, לא ממש יצא לי להיות בעבודה ולהתאמן אבל בזמן שכן יצאתי(לשעה וחצי כדי לאכול) ניהלתי 2 שיחות עם אנשים, אחד מהם מהעבודה(נסענו ביחד ודיברנו כל הדרך, כימיה לאורך כל הזמן ותמיד דאגתי לשמור על ה…[להמשך קריאה]
אני אלי ולנטיין הולך לפתח את יכולת פיתוח השיחה שלי(על פי המאמר הזה) בעבודה עד ה 11/2/2013
אני מתחייב בזאת בפניי ובפני כל מי שקורא את התחייבות זו, להישמע לחוקי האתגר ולעשות כל שביכולתי בכדי להביא את עצמי לשיפור ניכר. בנוסף, אני מתחייב לבצע את כל המטלות שקבעתי לעצמי מבלי לנסות להתחמק ולוותר לעצמי.
אהבתי את התבניות שפה ואת העיצוב של הסביבה. מזכיר כמה דברים שליאור עושה בשיעורים הראשונים של הקורס. אהבתי שמעבר לכסף הוא נתן לה ללטף את החתול בסוף. זה הופך את כל הפצצה הפסיכולוגית הזו להרבה יותר קלה לעיכול. מה שממוזר לי זה שהיא לוחצת על הכפתור בשנייה האחרונה. זה הפוך ממה שציפיתי, למישהו יש הסבר?
רגע רגע…
בואו נדבר על "מוח האדם לא מזהה שלילה"
אז בשביל מה המציאו את ה"לא"?
ומה עם כל האיסורים "לא לדרוך על הדשא"…
ומה אתם אומרים על עשרת הדברות "לא תרצח, לא תגנוב, לא תנאף" וכו'…?
אז מישהו כאן למעשה מדיח אותנו לעבירות?
ואם יש בעולם שלילה, איך זה שמילות השלילה לא נתפסות ע"י המוח?
אה?
תשובות, מישהו?
ליאור?